de post route wandeling en Osaka

2 augustus 2016 - Osaka, Japan

Japans ontbijt. mmmm vis en miso soep....

berenbel: hard bellen (dan komt ie?)

Vanochtend ging om 7 uur de dorpswekker, een forse toeter. Tijd om op te staan! 7:30 Japans ontbijt. Zalm, miso soep best pittig op een nuchtere maag:) Eva en Rynke hebben het grootste deel snel doorgeschoven.

Snel inpakken want voor de middag was weer onweer voorspeld. Beter safe dan sorry. Maar de wandeling verliep

free theehuisje

er vlot. Mooie snelstromende beekjes en veel berenbellen, waar flink aan gerammeld werd:). Onderweg gestopt bij een theehuisje

na de wandeling slenteren door een dorpje

waar een vriendelijke man thee schonk. Gratis zowaar met een vrijwillige bijdrage:)

Rond het middag uur waren we al in het post dorpje. Nog even rondgeslenterd en toen aan de laatste shinkanse treinreis naar Osaka begonnen.

In de rij voor eten, zal dus wel lekker zijn...

Dat was in een vloek en zucht voorbij we hebben langer in de lokale trein in Osaka gezeten, een enorme, drukke, stad.

We gaan nu op zoek naar eten. Daar staat de stad bekend om.. En we moesten zowaar in de rij staan. Best lekker ook.

Osaka riviertje by night

We blijken in een uitgaansgebied te

zitten van Osaka. De straat lijkt wel een kermis met heavy multi media spectakel.

Best grappig.

Morgen gaan we naar het aquarium.

1. Ellis:
    2 augustus 2016
    Waar blijven de beroemde foto's van jullie vijf bijeen? ; )
  2. Anja:
    2 augustus 2016
    Wat maken jullie veel mee. Het is telkens weer een genot om de verhalen te lezen. Het lijkt mij een fascinerend land. Die foto's erbij is ook heel leuk. Dan krijg je toch een beetje de indruk van het land.