Bootje varen

25 juli 2016 - Kyōto-shi, Japan

Geschreven door Eva,

Een van de mannen op de boot.Vandaag hadden we weer een leuk programma, we gingen eerst twee uur met een bootje een rivier afvaren en dan kwamen we aan bij het bamboe bos. Dus weer een dagje vroeg uit de veren ;(8 uur 's morgens).we gingen naar de bootjes toe met de trein. Alles liep erg voorspoedig en we kwamen al snel aan bij de bootjesmensen. Je zat ongeveer met 20 mensen in een klein bootje en je had drie roeiers (een stuurman, een peddelaar en een man met een grote stok die je steeds van de kant af duwde. Ze wisseBamboe grove. Onwerkelijklde steeds om van plek). Het varen was erg leuk door de kleine stroom versnellinkjes die tussendoor zaten, maar je kreeg er wel een stijve rug van.

Toen we aankwamen moesten we nog tien minuten lopen naar het bamboebos. Ik vond het bamboebos erg mooi, maar heel druk en toeristisch. Omdat we nog veel tijd over hadden gingen we ook nog naar een andere tempel met heel veel heilige poortjes (die oranje poortjes) wHeel veel poortjes dus ( en berg op:(e dachten dat het maar een paar poortjes achter elkaar zouden zijn, maar het was heel erg lang en liep echt heel ver door (kilometers). Waardoor het begin heel erg druk was maar het einde de berg liep bijna niemand. We hadden ook nog in een restaurant gegeten waar je bestelde met iPads.in een soort japanse mac

1. Ans:
    25 juli 2016
    Nou, nou, Eva, onze complimenten !!
    Je hebt de belevenissen van de dag prima verwoord.
    Gijs hebben we al gehad(ook heel goed)
    De ouders uiteraard en de volgende is-------------RYNKE
    Met eventuele hulp van anderen.
    Doei ans