Nara

26 juli 2016 - Nara, Japan

hallo iedereen deze keer schrijf ik het blog van de dag ( Rynke dus :)maar hopelijk vinden jullie het leuk en laten we gauw beginnen ( ik ben niet zo goed in punten en komma's dus die mag je er zelfs bij bedenken☺️ En er kunnen ook wel wat spelfouten bij zitten) nou laten we Lief hemaar beginnen nou in de ochtend hebben we lekker uitgeslapen en we hebben zoals gewoonlijk en super ontbijtje gemaakt met pancakes en toast en yogurt echt super lekker (dat doen we als we bij airbnb want dan hebben we een keukentje) en toen gingen we met de trein naar Nara en toen hebben gelijk na de trein in een soort cafètje gezeten (wat frans was dus dat is altijd goed;) en daarna gingen we Handen wasen voor de tempel.een routetje lopen langs mooie tempels enz en wat ok bijzonder is aan Nara is dat er bijna overal hertjes rondlopen maar dat viel een beetje tegen:( ☹️ Want de hertjes waren niet zo lief en wilde alleen maar geaaid worden als je eten had anders werden ze aggeresief:(( Maar de tempels waren wel heel mooi en de eerste waar we naar toe gingen was een hele grote tempel met een Een fotootje met Rynke alleen was de bedoeling..superrrrrrrr groot boeddha beeld maar die was zooooooo touristisch maar hij was wel mooi en daarna liepen we naar nog wat tempels en die waren echt veeeeel rustiger en die waren ook echtt heel erg mooi en na die tempel gingen we eigelijk naar nog een tempel maar die ging al dicht om 4 uur of half 5 (inmiddels al 5 uur met ons slakkentempo) maar toen we naar die tempel gingen (die dicht was)moesten we eerst door heel mooi bemost paadje met hele mooie oude lantaarnpalen en toen we uit dat paadje waren kwam het moelijkste deel van de dag het eten zoeken

Mooi dat uitzicht. Nara is veel groener dan de andere steden. Toch 334.000 mensen.

Toen we een tijdje rondliepen dachten we we kijken wel op lonely

planet en toen vonden we een leuk

Het reuze boeddha beeld

Japans restaurantje en daar gingen we eten en ik mama en Eva die namen vegatarische tempura( geen idee hoe ik het schrijf) maar dat was echt heel erg lekker en gijs nam een soort gegrilde kip en papa nam gegrilde zeedingen ofz En dat was echt lekker en we moesten nog een half uur wachten op onze trein dus we gingen naar de star bucks en toen hadik iets besteld ( frappogio dark mocha chip blenend cream als je daar benieuwd naar was) maar ik kreeg caramel vond ik niet heel erg maar we zeiden het maar dus zij helemaal van sorry o sorry en ze maakte het snel maar om het goed te maken gaven ze de frappogino caramel die ze hadden gemaakt ook aan mij dius ik had gVia google maps (Gijs had wifi) heel lekker restaurant.ewoon 2 voor de prijs van 1en nu zijn we weer thuis lekker aan her relaxen enz ☺️ En ik wat ik zo leuk vind aan japan hier is dat ze hier zo vriendelijk en beleefd zijn maar ik moet nu gaan slapen (inmiddels half elf wat een kletskous ben ik toch) hopelijk vonden jullie het leuk en tot de volgende keer groetjes xxx rynke

1. Ans:
    26 juli 2016
    Wat een lang verhaal Rynke en super-goed.Jij schrijft op wat je denkt zonder pauze. Je schreef zelf wat een kletskous ben ik,inderdaad, je hebt hetlangste verhaal,knap hoor. Zo leuk van die herten,jij lekker aaien en dan valt dat tegen:"ze willen alleen maar eten". En dan het moeilijkste deel van de dag:"eten zoeken"heel grappig.
    Doei. aa
  2. Yvonne Burenborrel:
    27 juli 2016
    Hey Rinie, ik heb je verhaal in een adem uitgelezen en ben nu aan het bijkomen ;)
    Leuk hoor!
    Hier in Teteringen is het nu bewolkt, en niet te warm.
    Isabel is in Eindhoven aangekomen, bij oma.
    Tot snel weer xxxxxx
  3. Paul:
    28 juli 2016
    Hoi Rienke en familie, leuk verhaal hoor en goed geschreven! Ik sta nu in de rij om mijn paspoort te vernieuwen. Dat is bijna zo leuk als jullie dag ;)
    Groetjes
  4. Ellis:
    29 juli 2016
    Hahahah heerlijk! Niet zo goed in punten en comma's. Dat is een zogenaamde understatement! Ik kan geen een punt of komma vinden! ; P dikke kus! Heel leuk!!!